Δευτέρα 12 Απριλίου 2021

Είτε μιλώ, είτε "σιγώ", ΤΙΜΩΡΙΑ!

 Και της σιγής... μάλιστα, είναι και ποιο σκληρή.

Μήπως να πάρω ανάποδες;

Λέω, γιατί οι Κατερίνες γίνανε πολλές σε όλη την Ελλάδα και μια λιγότερη, δε σας γλυτώνει.

"Ο κλέφτης και ο ψεύτης, τον πρώτο χρόνο χαίρεται", λέει μια παροιμία.

Χαρείτέ το, όσο ακόμα σας παίρνει.

Αυτά και δεν με πειράζει καθόλου, να μου τα καταργήσετε, ΟΛΑ!

Τα κυκλάμινα δεν τα σπέρνουν. Φυτρώνουν από μόνα τους, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Ένα να πατήσετε, χίλια άλλα θ' ανθίσουν, δεν επιδίωξα ΠΟΤΕ, αποκλειστικότητα.

Σας ενοχλεί ακόμα και το ότι ενημερώνομαι!

Κρυφτείτε. Φαίνεστε, πια, φαίνεστε!

Σας πήρανε χαμπάρι, χωρίς να κάνω "κιχ"!

Σκέψου και να έκανα!

Αφήστε με λοιπόν ήσυχη, γιατί έχω κι εγώ τις πατινές μου...!

Τί νομίζατε;

Ξηγηθήκαμε ή να το κάνω πιο λιανά;

***

Ειδοποίηση ασφάλειας για τη διεύθυνση k......


Ο Λογαριασμός σας Google διαγράφηκε εξαιτίας παραβιάσεων των Όρων Παροχής Υπηρεσιών.

...... διαγράφηκε εξαιτίας της μη επίλυσης μιας παραβίασης των Όρων Παροχής Υπηρεσιών.


Για να επιχειρήσετε να αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στο λογαριασμό, επισκεφτείτε αμέσως τη σελίδα ανάκτησης λογαριασμού

...Αυτός ο λογαριασμός διαγράφηκε πρόσφατα και μπορεί να είναι δυνατή η ανάκτησή του. Κάντε κλικ στο στοιχείο Επόμενο, για να επιχειρήσετε να τον επαναφέρετε.

...Η Google δεν προσφέρει κάποιον άλλο τρόπο σύνδεσης σε αυτόν τον λογαριασμό.

***

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

"Πίσω έχει η αχλάδα την ουρά".

Έχουμε κι απ' αυτά στο χωριό μου, εκτός απ' τα καλύτερα μήλα της Ευρώπης!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου