Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Ι.Μ.Δημητριάδος - Ιερός Ναός Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Ν. Ιωνίας


Ι.Μ.Δημητριάδος - Ιερός Ναός Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Ν. Ιωνίας

*****
!!!!!!!!!!!!!!!!
Από χθες παιδεύομαι να βρω να "κλέψω" το πρόγραμμα απ' τα Παύλεια 2016!

Αδύνατον!
Δεν ξέρω να μετατρέπω RDF πώς τα λένε, δεν πειράζει!
Ούτε στον τύπο κυκλοφόρησε κάτι ή δε μού το δείχνει.

Βρήκα αυτό το βιντεάκι και πάνω που πήγα να πω, "Τί ωραίο!", νά το πάλι το ΣΟΚ! μετά το 1 και 13 λεπτό.

Παναγιά μου, με τα 'Σημάδια" σου!

ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΣ, η άλλη βδομάδα!

************************
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ

Πέμπτη, 23 Ιουνίου 2016

"Παύλεια 2016" , Ι.Ν. Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, Νέας Ιωνίας, Βόλος...



ΠΗΓΗ!!! http://tamenoblog2.blogspot.gr/2016/06/2016_22.html

Ιερά Μητρόπολις Δημητριάδος και Αλμυρού
Ιερός Ναός Αγίων Αποστόλων Πέτρου & Παύλου Ν.Ιωνίας
Τηλ. 2421060392- email: petrou.pavlou@gmail.com

"Παύλεια 2016"

7-ήμερο Πρόγραμμα Λατρευτικών Εκδηλώσεων


Παρασκευή 24 Ιουνίου

 Ώρα: 7.00 π.μ.: Όρθρος- Θεία Λειτουργία
 Ώρα: 6:00 μ.μ.: Ιερό Ευχέλαιο μετά Εσπερινού
* (κατά τη διάρκεια της οποίας θα τεθεί εις προσκύνησιν τμήμα λειψάνου του Αγίου ιερομάρτυρος Χαραλάμπους και Αγίας Αναστασίας Φαρμακολύτριας)



Σάββατο 25 Ιουνίου

 Ώρα: 7.00 π.μ.: Όρθρος- Θεία Λειτουργία
 Ώρα: 6:30 μ.μ.: Εσπερινός μετά θείου κηρύγματος, υπό του Αιδεσιμολογιωτάτου Πρωτοπρεσβυτέρου π.Νικολάου Νασιώκα
* (κατά τη διάρκεια της οποίας θα τεθεί εις προσκύνησιν τμήμα λειψάνων των Αγίων και θαυματουργών Αναργύρων Κοσμά, Δαμιανού & Πανελεήμωνος)



Κυριακή 26 Ιουνίου

 Ώρα: 7.00 π.μ.: Όρθρος-
Θεία Λειτουργία
 Ώρα: 9.00μ.μ.-
00:30π.μ.: Ιερά Αγρυπνία
υπό του
Αιδεσιμολογιωτάτου
οικονόμου π.Ιωάννου
Δρόσου
* (κατά τη διάρκεια της οποίας θα τεθεί εις προσκύνησιν τμήμα λειψάνου του Αγίου Γερασίμου του Νέου )



Δευτέρα 27 Ιουνίου

 Ώρα: 6:30 μ.μ.: Εσπερινός και Ιερά Παράκληση των Αγίων Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου, μετά θείου κηρύγματος, υπό του Αιδεσιμολογιωτάτου πρωτοπρεσβύτερου π.Ιωάννου Ντίνου
* (κατά τη διάρκεια της οποίας θα τεθεί εις προσκύνησιν τμήμα λειψάνων του Αγίου ιερομάρτυρος Χαραλάμπους, της Αγίας Αναστασίας Φαρμακολύτριας και του Αγίου Γερασίμου του Νέου)



Τρίτη 28 Ιουνίου

 Ώρα: 7.00 π.μ.: Όρθρος- Θεία Λειτουργία
 Ώρα: 7.00 μ.μ.
ΜΕΓΑΣ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ.κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ
 Ώρα: 8.30 μ.μ.
ΛΙΤΑΝΕΥΣΙΣ ΤΗΣ Ι.ΕΙΚΟΝΟΣ των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου & Παύλου
 Ώρα: 10.30 μ.μ.: Ιερά Αγρυπνία



Τετάρτη 29 Ιουνίου

 Ώρα: 7.00 – 10.30 π.μ.
Όρθρος – ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας κ.κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ
 Ώρα: 6.30 μ.μ.: Μεθέορτος Πανηγυρικός Εσπερινός και Ιερά Παράκλησις των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου & Παύλου, μετά θείου κηρύγματος, υπό του Αιδεσιμολογιωτάτου πρεσβυτέρου π.Χρήστου Παλάγγα
(κατά τη διάρκεια της οποίας θα τεθεί εις προσκύνησιν τμήμα λειψάνων του Αγίου ιερομάρτυρος Χαραλάμπους, της Αγίας Αναστασίας Φαρμακολύτριας και του Αγίου Γερασίμου του Νέου)

Πέμπτη 30 Ιουνίου

 Ώρα: 7.00 π.μ.: Όρθρος- Θεία Λειτουργία
 Ώρα: 9.00 μ.μ.: ΜΟΥΣΙΚΟΧΟΡΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ στο προαύλιο του Ιερού Ναού:
- Χορευτικά από το σύλλογο «Μακεδόνων»
- υπαίθρια συνεστίαση
- κλήρωση 2 (δύο) ποδήλατα


Για την προσέλευση των πιστών εξυπηρετούν τα αστικά λεωφορεία της γραμμής 1, 3 (Στάση ΜΕΤΚΑ)

.....................

Από την φίλη Κατερίνα, η είδηση αυτή.... κι εδώ η σχετική ανάρτηση... 
ΠΗΓΗ!!! http://tamenoblog2.blogspot.gr/2016/06/2016_22.html

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!! ΚΑΙ..... καλή επιτυχία!!!!!!!!!!

Lamprini T.

11 σχόλια:

  1. http://eidiseisxaras.blogspot.gr/2016/06/2016_23.html

    εδώ το πρόγραμμα...
    προσπάθησα λίγο να του βάλω χρώμα, έντονα γράμματα κλπ γιατί στην αντιγραφή... βγήκε... σκέτο... Ελπίζω να σού αρέσει...

    Αντιγραφή: Πώς έγινε... : Δεξί κλικ, αποθήκευση ως... και πήγε στα αρχεία μου...

    Αφού το άνοιξα, από τα αρχεία μου πια, έκανα αντιγραφή επικόλλληση στο μπλογκ μου...

    αυτά...

    καλή επιτυχία στα ΠΑΥΛΕΙΑ!!! Βοήθειά σας!!!!!!!!!

    Υ.Γ. το βρήκα κι εδώ: http://www.myvolos.net/archives/166477 , τώρα που το έψαχνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χμ! Καλή μου δασκάλα! Άρα, πάει αρχεία, κατάλαβα!
    Συμπτώσεις:
    Περίπου εκείνη την ώρα, τα φωτογράφιζα από αφίσες που βρήκα στον δρόμο της Πέμπτης μου!
    Είσαι η τρίτη πηγή, μ' αρέσει, μέχρι να φτάσω όμως ημερολογιακά να τα περιγράψω, υπομονή!
    Ευχαριστώ πολύ, δεν βιαζόμαστε, να ζούμε και το σήμερα, ε;
    Μη μας φεύγει, συνέχεια...!

    Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΝ' ΤΗΝ γενική, γιατί... αλυσίδα είμαστε!
    Αν δεν είναι ΚΑΛΑ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, ποτέ δε θα μπορέσουμε να είμαστε πράγματι ευτυχισμένοι κι εμείς!
    Φιλάκια, ευχαριστώ πολύ, κουρίτσ'!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λαμπρινή, εσύ που χασομερά για πάρτη μου, είτε στο ζητήσω, είτε όχι, θα μού κάνεις μια χάρη;
    Επειδή δεν έχω χρόνο και δεν είμαι και στο Φεις, μπορείς να κάνεις κόπυ την κριτική του Λαλιώτη, για τον ποιητή Γιάννη Τσίγκρα, να την δω;
    Κάπου εκεί στην ύλη του, θα υπάρχει.
    Ευχαριστώ εκ των προτέρων, φιλιά, μέχρι να τα ξαναπούμε ιντερνετικά.
    Καλή υπόλοιπη μέρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://logosepilogi.blogspot.gr/2016/06/blog-post_24.html

    Για να το βρεις κι εσύ (είναι δημόσιο) το έκανα ανάρτηση στο μπλογκ...

    Στο βάζω κι εδώ όμως... για να μήν τρέχεις... (γιατί όχι... ) με τα λινκ...

    Κριτική του Βασίλη Λαλιώτη για τον Γιάννη Τσίγκρα, ποίηση...


    ΠΗΓΗ!!! https://www.facebook.com/basilis.laliotis/posts/1379585655391230

    Basilis Laliotis

    ΠΗΓΗ!!!! 5 Ιουνίου στις 1:09 π.μ. ·
    Έχουμε το μεγαλύτερο εν ζωή Έλληνα ποιητή κάθε μέρα δίπλα μας, μιλάω για το Γιάννη Τσίγκρα και ποιός Πατρίκιος και ποιός Μέσκος και γενιές του 70 και πράσσειν άλογα, και παρακολουθώ όλους αυτούς τους αόματους που δεν μπορούν να κυρώσουν μόνοι τους ομορφιά αν δεν τους το πουν πέντε στραβοχυμένοι περιοδικάριοι, εκδοτάκια της δεκάρας και παπάρες δημοσιογράφοι της φήμης. Εγώ τον Τσίγκρα θα τον τυπώσω και θα σας τον πετάει στα μούτρα η Ιστορία όταν θα κάνει το ταμείο της. Που ένας ποιητής τέτοιου μεγέθους ζούσε δίπλα σας όταν τρώγατε τις γεροντικές επιδοτήσεις ψευτοποιητάδες και κοθώνια της κρατικοδίαιτης διανόησης
    Μου αρέσει!
    Κοινοποιήστε
    55Εσείς, οι Ελένη Γκίκα, Απόστολος Μωραϊτόπουλος και 52 ακόμη
    1 κοινοποίηση

    Σχόλια

    Γιώργος Μοσχόπουλος
    Γιώργος Μοσχόπουλος Πολύ σε πάω, Βασίλη Λαλιώτη.
    Μου αρέσει! · 1 · 5 Ιουνίου στις 1:13 π.μ.
    Γιάννης Τσίγκρας
    Γιάννης Τσίγκρας Σ'ευχαριστώ πολύ,Βασίλη,για τα καλά σου λόγια.
    Μου αρέσει! · 3 · 5 Ιουνίου στις 7:42 π.μ.

    ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ...

    ΠΗΓΗ στο φέις: (στο προφίλ του Βασ. Λαλιώτη... ) https://www.facebook.com/basilis.laliotis/posts/1379585655391230

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. παρακαλώ, χαίρετε, καλή μου... τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ, ΚΑΛΗ μου! Τα λέμε βράδυ!
    Ωραίος! μαζί του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α! Συμφωνούν πολλοί είδα! Σώπα! Ποτέ δεν είναι αργά! Φιλιά, τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαίρω πολύ!! Και μιας και δεν πέρασες απ' το μπλογκμου, να γράψω εδώ, ότι δεν συμφωνώ με την γλώσσα της κριτικής... αλλά... αφού τα έγραψε... τα μετέφερα...

    μακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαμπρινή μου, μέσ' τα "δύσκολά" μου (μας - Βολιώτικα), σε σκεφτόμουνα να σού γράψω, να με συγχωρείς που απόψε δεν θα είμαι εντάξει στο ραντεβού μου και στα τυπικά σωστά μας.
    Κάνε κόπυ το σχόλιό μου, βάλ' τα και στα δικά σου, κι αύριο... να ξημερώσει ο Θεός τη μέρα, να είμαστε ΚΑΛΑ, ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεστ άπα... το θέμα μου είναι ότι διαφωνώ με την γλώσσα... αυτήν! Κι όχι αν θα βάλω ή όχι το σχόλιό σου στο μπλογκ.. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ....

    απλώς δεν μου αρέσει κάτι σε αυτό που μετέφερα εδώ!(Στο μπλογκ μου...το έχω ήδη γράψει.. )

    Δεν ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ κανένα κόπυ...

    μάκια, καλή ξεκούραση, καληνύχτα... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ! Αν έβλεπε ο ένας την ζωή του άλλου σε ταινία, πόσο πιο εύκολη θα ήταν η ζωή, χωρίς παρεξηγήσεις!
    Φιλιά, κορίτσι μου, υπομονή!
    Σ' ευχαριστώ για όλα και σ'χώρα με, που δεν μπορώ να εξηγώ στον "αέρα", περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή