Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Τον ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ. Αρκεί να ενημερωθούν, να καταλάβουν και να ξεκαθαρίσουν τις θέσεις τους οι Ιερείς. Πολύ αργούν. Τί συμβαίνει;

"Μη χωρίσης, αλλά μοίχευε" --"Ξεκαθαρίστε τη θέση σας ή κρυφτείτε στη τρύπα σας"

Πηγή: «Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ»
Ήρθε η ώρα των πιστών:

"Λέτε, αλλά δεν κάνετε αυτά που λέτε.   Μόνο λέτε"
"Ξεκαθαρίστε τη θέση σας ή κρυφτείτε στητρύπα σας".

4 "Ανοιχτές επιστολές" πιστών, με αφορμή τη σύγκληση της "Μεγάλης" συνόδου εν Κρήτη...

ΥΓ. Τρόμαξα!
Νόμιζα απευθύνεται στους Πιστούς!
Ο παλιός Τίτλος δεν ισχύει, μένει εδώ, γιατί τα λάθη μας πρέπει να φαίνονται:

(Εμείς; Πιάνει όλους τους Πιστούς; Προσβάλλομαι, όχι μόνο για μένα, αλλά και για άλλους που άρχισαν να καταλαβαίνουν. Μην κάνετε αυτό το λάθος! Είναι κρίμα!)

ωστόσο... είμαι βεβαία... έχει αναλάβει το οριστικό ξεκαθάρισμα, ο Ίδιος ο Χριστός. Αυτό λένε τα ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΜΟΥ, αλλά ΠΡΕΠΕΙ να βοηθήσουμε κι εμείς.
Υπομονή, κοντά είμαστε.

Δεν Υπάρχει φανατισμός, κάθε άνθρωπος είναι Ελεύθερος να Πιστεύει όπου θέλει, αρκεί να είναι ξεκάθαροι οι Κοινοί "Χώροι" Δημόσιας Προσευχής.

Αυτό είναι Δικαίωμα, ΚΑΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!

Προσωπικά, ώς Ορθόδοξη Πιστή, παλιάς εποχής, με πρότυπο αγράμματης Μάννας που μού δίδαξε σιωπηλά και με τον τρόπο της το "ΚΑΛΟ", νιώθω πως το κακό έκανε ΚΑΤΑΛΗΨΗ τους Ιερούς "Χώρους" που έχτισαν με την Πίστη τους και τις στερήσεις τους οι Πιστοί, κι εδώ πρέπει να επέμβει και εισαγγελέας.
Προδοσία ΛΑΟΥ, ΚΑΤΟΧΗ ΤΩΝ ΚΟΠΩΝ ΤΟΥΣ και των ΠΟΝΩΝ ΤΟΥΣ!

Οι πολλοί (που δεν είναι), πρέπει να χτίσουν δικά τους "ΣΠΙΤΙΑ", κι εκεί να κάνουν κουμάντο. 

Και τα κέντρα διασκέδασης να ήταν, μας ξεγελάσανε!
Δικαιούμαστε Ηθική και Οικονομική Ικανοποίηση.

Πήγα ν' ακούσω Πάριο, πλήρωσα γι' αυτό, δε μπορεί να μού παίζεις Ρουβά!

Στερήθηκα το λαδάκι μου, για 'ΚΕΙΝΟΝ, όχι για την προβολή της λάμψης των ράσων!
Πήγα να προσκυνήσω τον Θεό μου, κι όχι τον βοσκό μου!

Αυτά, κι ήταν τονισμένο από ΑΝΩΤΕΡΟ ΧΕΡΙ το ΛΑΔΑΚΙ ΜΟΥ... στο "ΌΝΕΙΡΟ", απ' τον Άγιο Νεκτάριο που μ' έστειλε να τρέξω!

Δεν Υπάρχει λαδάκι για τα καντήλια, και υπάρχει για την "συμφωνία"  της Κρήτης;

Έλεγα, κι εγώ, που θα μου βγει, αυτό το "όνειρο";

Δεν ανησυχώ, πια, έχω "δει" και την συνέχεια.

Απέχει πολύ απ' αυτή που νομίζουν!

Χαίρεται! 

Υγ. Περιμένω όμως και απ' τους πιο Ξεκάθαρους ιερείς, κ.λ.π. να εκτυπώσουν ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ και να πάνε να τις μοιράσουν έξω απ' τις εκκλησιές!

Όχι μέσα, πια!
Μέχρι να φύγουν οι ΆΛΛΟΙ και ξεσυνδέσουμε τα "ραντάρ" της αποβλάκωσής μας!

ΕΔώ οι Ιεχωβάδες και είναι Ελεύθεροι!

Εμείς, γιατί;

Ποιος μάς σκλάβωσε;

Έκανα γκάλοπ με γνωστούς πιστούς, δε σας λέω, τίποτα!

Χαμπάρι δεν είχαν οι άνθρωποι!

Ταύτισαν τον Χρηστό τους, με του παπά το πρόσωπο και στόμα!!!
Άντε, γεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου