Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Ξέρεις από UFO; Μάχες άγνωστες, μη κατανοητές.

Μάχες Μεταξύ Εξωγήινων στα Αρχαία Κείμενα


Το θέμα των επισκέψεων εξωγήινων μορφών ζωής κατά το παρελθόν, αλλά και στο παρόν, αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια όλων των εποχών για την ανθρωπότητα.
Υπάρχουν πολλές ιστορίες στα αρχαία κείμενα που περιγράφουν με μεγάλη λεπτομέρεια μάχες στον ουρανό από αγνώστου ταυτότητας ιπτάμενα αντικείμενα προκαλώντας πανικό και τον τρόμο στον πληθυσμό.
Η αλήθεια είναι ότι όλοι μας πρέπει να μάθουμε σιγά σιγά να ακούμε αρχικά και
στη συνέχεια να παίρνουμε στα σοβαρά το παράδοξο γιατί η εποχή που θα αποκαλυφθούν πολλά όχι μόνο δεν αργεί έχει ήδη αρχίσει!
Το παρακάτω βίντεο θα προσπαθήσει να ξεδιαλύνει τα σημαντικότερα πειστήρια επίσκεψης ανεπτυγμένης εξωγήινης μορφής ζωής στον πλανήτη μας.
«Για ελληνικούς υπότιτλους: Ρυθμίσεις, Υπότιτλοι, αγγλικά, υπότιτλοι, αυτόματη μετάφραση, Ελληνικά»
***

katoxika apo diadrastika

Sx. Δεν ξέρω αν ήρθε, πάτε στην πηγή.




Τελειώνει με το "ερώτημα είναι, πού είναι τώρα;"

Ένα ανεξήγητο όραμα έχω ακόμα και κλείνω προς τα κει.
Νομίζω ότι είναι εδώ, πριν πολλά χρόνια, αν και δεν ασχολήθηκα ποτέ μου μ' αυτό το θέμα, νομίζω πως μπορούν να εμφανιστούν και να εξαφανιστούν, μέρα και νύχτα.
Πετάνε, μάλλον, δεν είναι σ' όλους ορατά, δεν είναι ΚΑΛΑ Στοιχεία, έχουν ζωώδη βία, και κρύβουν τελείως το σώμα .
Δεν ξεχωρίζεις φύλο, στον "εφιάλτη" μου, φορούσε λευκή στολή, σαν τις Καθολικές Καλόγριες.
Μακρύ καπέλο, όμως και το μπροστινό μέρος.
Μόλις είπα: "Παναγιά μου!", έστρεψε προς το μέρος μου, κεφάλι, παραξενεμένο; θυμωμένο; και
αυτά και πολλά ήταν!

Άμα περιμένετε να δείτε δίσκους να γυρίζουν.... που θα φαίνονται και θα τους "βλέπουν" όλοι, αλίμονό μας!
Θα είμαστε χαμένοι από χέρι!
Νομίζω πως '"σπέρνουν" και θα εμφανιστούν, άμα φυτρώσουν, να θερίσουν!
Τί έγραψα, πάλι!

Κάτσε, στρέιτζερ, μην τους τρελάνουμε πριν την ώρα τους!
Δεν κατέχω τις γνώσεις σου, μα "τα όνειρά" μου και τα "οραματά" μου, δεν είναι τυχαία!

Κι επί τη ευκαιρία, να σου γράψω το τελευταίο Σοκ, "όνειρο" που δεν έγραψα τελικά, ακόμα.

Έβλεπα την οθόνη.
Κατέβαινε η ύλη μιας σελίδας στα γρήγορα κι απ' ότι υπέθεσα μετά, ήταν η δική σου σελίδα, γιατί η σελίδα σου έχει πολλά ΣΟΚ στους τίτλους.

Το Ανώτερο Χέρι έγραψε, κάπως έτσι:
"Σοκ μετά απ' την άλλη εβδομάδα."
Και ξυπνώντας πρόλαβα:
"Κι ο Ζανανίας είναι καλός".

Έψαξα όλους τους Ανανίες, να βρω άκρη.
Το Ζ μού τα χάλαγε.
Μετά κατάλαβα, ότι δεν πρόλαβα να διαβάσω.
Τον Ζαχαρία εννοούσε που γράφει στην σελίδα σου!

Έτσι έκλεισε αυτό το όνειρο, κι έψαχνα να βρω, πότε αρχίζει η βδομάδα... γιατί οι χρόνοι μας είναι άλλοι, τελικά.

Είχα πολλά ΣΟΚ και στις δικές μου σελίδες.
ΠΡΟΣΕΥΧΗ, ΣΤΑΥΡΟΣ, ΕΚΕΙ ΤΟΥΣ ΝΙΚΑΣ, ακόμα κι αν δεν Πιστεύεις, τόσο, όσο!

Μέρες κοιμόμουνα με Προσευχή και μια ερώτηση.

Σ' αυτό το "όνειρο" ήταν και η απάντηση.

***
Α! Καλά! Κι ότι είχα γράψει για φύτεμα!!!
Καλά πάω, τελικά! Ευτυχώς!
Είπα κι εγώ, δε μπορεί να τρελάθηκα, ακόμα!!!

Εδώ το θέμα σου, δεν ξέρω τι μπορεί το κοινό να καταλάβει, δεν είναι απαραίτητο, άλλωστε, ούτε κι εγώ σε καταλαβαίνω πάντα, ο 'αέρας" μεσολαβεί, ο αέρας μας γνωρίζει!

ΕΔΩ και χαίρεται!

1 σχόλιο:

  1. Ήμουνα στον νεροχύτη και σκάει ένα τρομακτικό μπαμ, θύμιζε μικρή έκρηξη. Ώρα 7 απόγ. ως 7 και 10, κάπου εκεί είδα, μετά.
    Κοίταξα τα ηλεκτρικά μου, κι έτρεξα στο μπαλκόνι.
    "Ακούσατε ένα μπαμ;"
    Ναι, από σένα ακούστηκε.
    Μήπως έσκασαν κάτι τα παιδιά;
    Όχι. Νόμιζα πως χτύπησε δυνατά κάποια πόρτα σου!
    Δεν ήταν πόρτα.
    Δεν είχε αέρα, ούτε ρεύμα.
    Δε χτυπάνε έτσι οι πόρτες.
    Έσκασε το κακό! Αυτό ήταν!
    Κι αν δεν έσκασε ακόμα, έχω τρόπους να το σκάσω, πριν με σκάσει!
    Δεν το φοβάμαι, καίγεται όταν με πλησιάζει.
    Για μένα, δε με νοιάζει.
    Για σας, νοιάζομαι.
    Ως κάποια στιγμή, θα έχω προστασία από ΑΝΩΤΕΡΑ. Έτσι νιώθω.
    Μετά, θα σας έχω αφήσει την δική μου γνώση, μέσα απ' αυτή τη ζωή.
    Εν τω μεταξύ, απ' του σαλονιού το μπαλκόνι μου, δεν άκουσαν τίποτα!
    Το γατί, αν και ελεύθερο να βοσκήσει, ήρθε κοντά μου.
    Στενέψαν τα περάσματα, μα εμείς ξέρουμε και τις Συμπληγάδες.
    Χρόνια τις περνάμε, μάθαμε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή