Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Ποιο ήρεμη

Ποιο ήρεμη, μετά ορατό και αόρατο ανεμοστρόβιλο των τελευταίων ημερών.

Όσο αντέχει, κανείς, κι ανάλογα τις αντιδράσεις του.

Δεν ξέρω αν τελείωσε, ξέρω μόνο, πως μού δόθηκε λίγος χρόνος για ισορροπία, ψυχικής και λογικής, κυρίως!

Ο καθένας μας, όπως "αντιλαμβάνεται" τα πράγματα.

Παίζει ρόλο, σίγουρα η Γνώση, η έρευνα, η πολλαπλή ενημέρωση ειδήσεων, η συνεργασία, οι φίλοι, τα στηρίγματα, με τα κοινά ενδιαφέροντα, η ανταλλαγή απόψεων, εμπειριών, κ.λ.π.

Επειδή είμαι μόνη στα όσα με προβληματίζουν, γενικώς, κανείς γύρω μου δεν καταλαβαίνει την "γλώσσα" που "μιλάω", οπότε, ζαλίζω κι εγώ τον "αέρα", αναλόγως τις στιγμές μου, τα εμπόδια... φυσικά ή όχι.

Να τονίσω, δεν έχω δει κινηματογράφο, δεν ξέρω Αγγλικά, δεν βλέπω τι βι, δεν στέκομαι πολύ στα πολιτικά, δεν τα καταλαβαίνω κιόλας, με κουράζουν, είμαι μια απλή, αμόρφωτη, γενικά, γυναίκα, έχω τις υποχρεώσεις μου, μην περιμένετε από μένα ενημέρωση που θα βρείτε σε εφημερίδες.

Για Άλλο λόγο προέκυψα εγώ, εδώ, οπότε, σα ν' ακούτε την γειτόνισσά σας, την θειά σας, την μάννα σας, που αν θέλετε ακούτε ή γελάτε, κάπως έτσι.

Δώστε μου μόνο την χαρά και το δικαίωμα, να τα λέω.

Μπορεί να μην είναι τίποτα τυχαίο!

Οπότε, θα συνεχίσω να παραπέμπω σε ειδήσεις που μού κάνουν "ΚΛΙΚ" και δε θα σταματήσω να σας λέω, πως νιώθω και τι μού συμβαίνει, ανθρώπινα, λογικά ή μή.

Έπρεπε να τα γράψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου