Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Κριτική του Βασίλη Λαλιώτη για τον Γιάννη Τσίγκρα, ποίηση...

Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2016


Κριτική του Βασίλη Λαλιώτη για τον Γιάννη Τσίγκρα, ποίηση...


ΠΗΓΗ!!! https://www.facebook.com/basilis.laliotis/posts/1379585655391230
Basilis Laliotis
Έχουμε το μεγαλύτερο εν ζωή Έλληνα ποιητή κάθε μέρα δίπλα μας, μιλάω για το Γιάννη Τσίγκρα και ποιός Πατρίκιος και ποιός Μέσκος και γενιές του 70 και πράσσειν άλογα, και παρακολουθώ όλους αυτούς τους αόματους που δεν μπορούν να κυρώσουν μόνοι τους ομορφιά αν δεν τους το πουν πέντε στραβοχυμένοι περιοδικάριοι, εκδοτάκια της δεκάρας και παπάρες δημοσιογράφοι της φήμης. Εγώ τον Τσίγκρα θα τον τυπώσω και θα σας τον πετάει στα μούτρα η Ιστορία όταν θα κάνει το ταμείο της. Που ένας ποιητής τέτοιου μεγέθους ζούσε δίπλα σας όταν τρώγατε τις γεροντικές επιδοτήσεις ψευτοποιητάδες και κοθώνια της κρατικοδίαιτης διανόησης
Μου αρέσει!





Κοινοποιήστε
55Εσείς, οι Ελένη Γκίκα, Απόστολος Μωραϊτόπουλος και 52 ακόμη
1 κοινοποίηση
Σχόλια
Γιώργος Μοσχόπουλος Πολύ σε πάω, Βασίλη Λαλιώτη.
Μου αρέσει!15 Ιουνίου στις 1:13 π.μ.
Γιάννης Τσίγκρας Σ'ευχαριστώ πολύ,Βασίλη,για τα καλά σου λόγια.
ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ... 
.......................................................

επίσης, άλλη πηγή... !  Στον προφίλ του Γιάννη Τσίγκρα... 

Απόστολος Μωραϊτόπουλος
Προσυπογράφω και χαίρομαι που ο Basilis Laliotis γράφει τα παρακάτω για τον φίλο μου Γιάννης Τσίγκρας :
--------------------------------------------------------------------------------------------
►Έχουμε το μεγαλύτερο εν ζωή Έλληνα ποιητή κάθε μέρα δίπλα μας, μιλάω για το Γιάννη Τσίγκρα και ποιός Πατρίκιος και ποιός Μέσκος και γενιές του 70 και πράσσειν άλογα, και παρακολουθώ όλους αυτούς τους αόματους που δεν μπορούν να κυρώσουν μόνοι τους ομορφιά αν δεν τους το πουν πέντε στραβοχυμένοι περιοδικάριοι, εκδοτάκια της δεκάρας και παπάρες δημοσιογράφοι της φήμης. Εγώ τον Τσίγκρα θα τον τυπώσω και θα σας τον πετάει στα μούτρα η Ιστορία όταν θα κάνει το ταμείο της. Που ένας ποιητής τέτοιου μεγέθους ζούσε δίπλα σας όταν τρώγατε τις γεροντικές επιδοτήσεις ψευτοποιητάδες και κοθώνια της κρατικοδίαιτης διανόησης

................................................

Υπέροχος Γιάννης Τσίγκρας.  Δεν συμφωνώ με τα επίθετα του κειμένου... αλλά... έτσι τα έγραψε...

Μένω στην ουσία...


Lamprini T. (ΠΗΓΗ)

7 σχόλια:

  1. "Υπέροχος Γιάννης Τσίγκρας. Δεν συμφωνώ με τα επίθετα του ΚΕΙΜΕΝΟΥ... αλλά... έτσι τα έγραψε..."

    το άλλαξα...

    και... καλή επιτυχία στον ΓΙΑΝΝΗ!!! Υπέροχος!!!!!!!!!!


    και...ευχαριστώ χιλιάκις ... και πάλι... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το άλλαξα κι εγώ. Να είμαι "ακριβές" αντίγραφο της Πηγής!
    Φιλιά, το κορίτσι μου!
    Καλή Κυριακή! Ντεν κατάφερα τίποτα, μετά! Ήμουνα σε άλλη διάσταση... σ'χώρα!
    Στο μέλλον καλύτερα! Να είμαστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο για τον Γιάννη, να είναι γερός και ευτυχισμένος, με ότι εκείνος θεωρεί "ευτυχία".
    Κι εσύ, επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. " Ντεν κατάφερα τίποτα, μετά!"
    Τι να καταφέρεις... ;... δεν το κατάλαβα...

    τέλος πάντων... και πάλι ευχαριστώ... και εγώ.. σού στέλνω πολλά φιλιά

    καλή ξεκούραση... μάκια... Καλήνύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!... Απ' το πρόχειρον, θα καταλάβεις. Πολλά φιλιά, ας είναι και γρήγορα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαίρετε... δεν καταλαβα... δεν πειράζει... δεν παθαίνω τίποτε... (ποιο πρόχειρο;... ) ... δεν πειράζει...

    καλές δουλειες... !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στην παραλαβή θα καταλάβεις! Ε, μα! Ποιες δουλειές; Θα έρθει η Μαρίκα που δεν έχω!
    Τα ζώα μου αργά. Σιγά-σιγά. >3

    ΑπάντησηΔιαγραφή