Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

ΡαδιοΓραφήματα 7/10/2016 και ΨΥΧΟΤΡΟΝΙΚΗ - Ο μισανθρωπισμός της ελίτ



ΡαδιοΓραφήματα 7/10/2016



Δημοσιεύτηκε στις 7 Οκτ 2016
-Απειλή Αμερικής προς Ρωσία (για Συρία)

-Για την ΕΕ (δημοψηφίσματα και άλλα...)

-Συνοριακή φυλακή της ΕΕ/ κίνδυνος για την
εδαφική μας ακεραιότητα

-Βιασμός 23χρονης και ο φερόμενος ως δράστης
αφέθηκε ελεύθερος

-Δεν αντιδρούμε... κάτι κάνουν στο κεφάλι μας
σχετικό βίντεο εδώ https://youtu.be/D9tQ8KLffLI

(Επείγουσα παρένθεση, για μένα
ΨΥΧΟΤΡΟΝΙΚΗ - Ο μισανθρωπισμός της ελίτ



)

-επιθέσεις και μηνύσεις σε μπλογκς...το σύστημα
χτυπάει το διαδίκτυο- μηνύσεις σε μπλογκερς

-Η Δρέσδη έριξε Γιούχα στη Μέρκελ

-Συλλήψεις τζιχαντιστών...

-Εχω στα σκαριά συνεντευξεις ξενων ερευνητων
(ξέχασα να πω και με τον Κολλάτο)
ε-μαιλ Ν. Λυγερού: w@lygeros.org
Προφίλ Ολάγια στο facebook https://www.facebook.com/pedro.olalla...

-Χημικά στους συνταξιούχους

-Παρεμπόδιση πλειστηριασμών

-Κόβουν συντάξεις αλλά οι πολίτες ακόμα πληρώνουν.../διατροφή..

-πάλι στη μη αντίδραση...

-ΝΔ, Μητσοτάκης, το σύστημα, δημοσκοπήσεις κλπ...

-Σύμβολα

-Υπό έγκριση οι σχολιασμοί στα βίντεό μου...(το σκέφτομαι)

-ταμπέλες 

-Μεταναστευτικό

-Πρώτοι υπαίτιοι.../τρέφονται με τα αρνητικά που παράγουμε

-Επιδιώκουν διχασμούς/εμφυλίους/εξαθλίωση

-Ο Ζαχαρίας διαβάζει αξιόλογο άρθρο (του Βαρκάρη)

-Φίλης...

-Ξεπούλημα πολιτικής μας αεροπορίας, νερού κλπ...

-Εκκληση για ανθρωπιστική βοηθεια (σε Ελληνες...)
Λογαριασμός για την οικογένεια -στην Εθνική Τράπεζα
ΙBAN GR5501102910000029160929187 BIC/SWIFT: ETHNGRAA
Όνομα Κατόχου: Βασίλειος Καρβέλης


σχετικό τόπικ στο φόρουμ μου εδώ http://www.ideografhmata.gr/forum/vie...

***


************************************************************
Γειά σου Βασούλα, γειά σου Ζαχαρία. Πρέπει να είμαι σύντομη για να χωρέσω εδώ. Αρχικά, «Θερμά Συγχαρητήρια» για τον «αγώνα» σας και στους δυο. Είστε φως για μας, γιατί μαθαίνουμε και καταλαβαίνουμε πράγματα, που δεν θα μαθαίναμε ποτέ μας. Έτσι μας βοηθάτε, βοηθάμε κι εμείς, όσο μπορούμε. Εγώ προσωπικά, έχω επείγουσες απορίες και για να μην σας ζαλίσω, θα ήθελα να ενημερωθώ περισσότερο για τα Ι ελ εμ, ηλεκτρομαγνητικά κυματάκια που λες… λέτε. Ποιοι τα στέλνουν και πώς; Πόσο επικίνδυνα είναι και πόσα μπορεί να αντέξει ένας οργανισμός, κυρίως όταν ασθενεί; Υπάρχει αντίδοτο; Μπορεί κάποιος να το καταγγείλει αυτό; Αν υπάρχει ήδη βιντεάκι σου, θα ήθελα να με παραπέμψεις. Κάτι είπες, ότι εσείς προστατεύεστε, γιατί έχετε κλειστό το υποσυνείδητο. Μήπως θα ήταν επείγον, να ενημερώσετε τον απλό κόσμο που δεν ξέρει πώς το κάνετε; Μήπως αυτά τα μικρά κυματάκια… όταν θέλουν και όπου, τα στέλνουν πολύ μεγαλύτερα; Μήπως μπορούν να αφαιρέσουν και ζωή; Επίσης είπατε για μηνύσεις μπλόγγερ. Γιατί δεν έμαθα κάτι; Είμαι μπλόγγερ, ένιωθα ελεύθερη κάποτε, αναμετέδιδα, στήριζα, αν κάτι αλλάζει που δεν μπορώ να το «υπερασπιστώ» από γνώσεις, κ.λ.π. θα ήθελα να το ξέρω και θα το ζητούσα σαν υποχρέωσή τους οι σοβαρές και υπεύθυνες σελίδες, να προφυλάσσουν τους σχολιαστές, τους αναγνώστες τους και πόσο μάλλον τους ανίδεους μπλόγγερς σαν κι εμένα, που τους στηρίζουν. Αυτά, ως επείγοντα. Θα σε παρέπεμπα σε ανάρτηση, αλλά… για να μην παρεξηγηθώ πάλι, γράφω στο γουόρντ, κι αν χρειαστεί να τα μεταφέρω κομματάκια, θα το κάνω. Έψαξα mail σου, Βασούλα, δεν μπόρεσα να βρω. Στα Ιδεογραφήματα, δεν κατέχω πώς να μπω, δεν ξέρω και Αγγλικά. Τώρα ζητάει κωδικούς. Παλιότερα που ήταν δημόσια και πάλι δεν κατάφερνα να καταλάβω και να βρω άκρη, γιατί δεν κατέχω από φόρουμ. Ζαχαρία, σού έστειλα ένα μέιλ, λογικό να μη μού απαντήσεις, ίσως με πέρασες για τρελή, εφόσον σού έγραψα μετά τον σεισμό και ήμουνα σε πανικό. Επίσης, ζήτησα να έχω ενημέρωση απ’ την σελίδα σου, αν και με παίδεψε πολύ το |δεν είμαι ρομποτάκι με τα Αγγλικά, ενημέρωση δεν ήρθε, γιατί; Το ίδιο και με τα κατοχικά, εδώ και μήνες πριν. Δεν καταλαβαίνω, μπερδεύομαι… Νιώθω ότι θέλετε να βοηθήσετε να ενημερωθεί περισσότερο ο κόσμος και κυρίως ο απλός κόσμος που δεν μπορεί ούτε καν, να φανταστεί, αυτά που εσείς τα προσπερνάτε τόσο εύκολα και γρήγορα. Βοηθάτε μας, για να βοηθηθούμε όλοι μας, εξηγώντας λίγα περισσότερα και πιο κατανοητά. Απ’ ότι βλέπω, οι πολυγνώστες, δεν μπορούν να πείσουν τις οικογένειές τους και τους γύρω τους να ξυπνήσουν και να αντιδράσουν οι πόλεις. Μπορεί οι λιγόξεροι σαν κι εμένα, αν έχουν κατανοήσει καλύτερα, να μπορέσουν να ξυπνήσουν τις γειτονιές τους, τα χωριά τους και πολλά να προλάβουμε ή να αλλάξουμε. Ξέρω, κούρασα. Κατερίνα με λένε, έχω κούτελο και προσωπικό και ιντερνετικό, μα νιώθω ακάλυπτη τεχνολογικά, ειδικά από τότε που σας παρακολουθώ, που «ξυπνάω» και σας αναμεταδίδω συχνάκις, με πολλούς προσωπικούς κινδύνους και ρίσκα, σαν το αποψινό. Ελπίζοντας ότι δεν θα με παρεξηγήσετε και σε μια απάντηση διαφωτιστική, σας «Ευχαριστώ» και τους δυο, εκ των προτέρων!
Ζαχαρίας Μυτιληνιός 
Στην περιγραφή πάτα περισσότερα και θα δεις και το λινκ για το βιντεο της Βασούλας με τα ELF. email ΔΕΝ έχω λάβει από εσένα, εκτός και αν χρησιμοποιείς διαφορετικό όνομα.
Katerina Stamatiou-Pap 
Καλημέρα, Ζαχαρία! Ευχαριστώ! Μπήκα χωρίς κωδικούς και δεν έδειχνε το σχόλιό μου. Νόμιζα πως σβήστηκε... Χάρηκα που το βρήκα, χάρηκα για την απάντηση, Ευχαριστώ! Άμα δεν τα κατέχεις καλά, κι άμα φυτρώνεις σε δύσκολα σε γνώσεις και εμπειρία και αντοχές, αυτά παθαίνεις. Το μέιλ που παρακολουθώ εδώ και 10 χρόνια είναι το kyklaminovounou@yahoo.gr. Έχω πάνω από 150 μπλογκ και πολλά μέιλ. Δεν τα παρακολουθώ όμως, ήταν ανάγκη και άγνοια, στο να δημιουργήσω μπλογγς. Απ' αυτό σού έγραψα, εκτός αν δεν το έγραψα σωστά, που δε νομίζω. Συγκινημένη Ζαχαρία, ευχαριστώ, ακόμα κι αν λύσω τις απορίες μου! Να είστε γεροί, να προχωράτε! "Εύγε" σας! Υγ. Κι εδώ μ' έφερε με γκουγκλ, κι αυτό δεν ξέρω να το χρησιμοποιώ σωστά. Μόνο κοινοποιήσεις έκανα από κάτω.

1 σχόλιο:

  1. Στα γρήγορα:
    vasoula2908Πριν από 5 λεπτά
    Κατερίνα, υπάρχει βίντεο που έχω κανει για τα ELF και το έχω δώσει στην περιγραφή. Ρίξε μια ματιά. Το μέιλ μου είναι vasiliki42 papaki hotmail teleia com... Μηνύσεις έχουν γίνει πολλές δυστυχώς.. αν βάλεις στο γκουγκλ μηνυσε σε μπλογκερ γιατί έγραψε για ψεκασμους , εμβόλια κλπ μπορεί να σου το βγάλει. Τα σχόλιά σου δεν σβήνονται, απλά πρέπει να ψάξεις λίγο πιο σχολαστικά για να τα βρεις όταν έχουν γραφτει πολλά... πάντως χωρίς κωδικούς δεν μπορείς να γραψεις στα σχόλια ;)
    Εμφάνιση λιγότερων
    Απάντηση
    Katerina Stamatiou-Pap
    Katerina Stamatiou-PapΠριν από 1 δευτερόλεπτο
    Βασούλα, ήρθα να σας πω, δεν πάει άλλο! Βρήκα το βιντεάκι και στα πρώτα λεπτά, μού λύθηκαν απορίες....! Τρέμωωωωωωωω! Εδώ στον Βόλο, σκοτώνουν κόσμο, ΕΛΕΟΣ! Τί να σας πω; Αφήστε με να ηρεμήσω και θα γνωρίσουν όλοι, μια άλλη Κατερίνα! Πήγαν να με στείλουν πολλές φορές... Άστο, δώστε μου χρόνο. Μού φτάνουν μόνο τα καμμένα που είπες. Στο μπαλκόνι μου, κυρίως από τότε που κόψανε τα δέντρα...
    Ούτε την απάντηση δεν διάβασα. Ανάσα! Πέφτω σαν κοτόπουλο, μπαινοβγαίνω στα Νοσοκομεία, με μια εικόνα αγκαλιά περπατάω και ΖΩ, ακόμα.
    τα λέμ.ε
    Ας ξυπνήσει ο κόσμος.
    Κοντά στο πιάτο της τβι πέφτω, στην τιβι πέφτω, σε φωτισμούς μπλε το ίδιο, σε κάποιες εκκλησιές, κ.λ.π.
    Μού κάναν αξονικές, μαγνητικές, ψάχνονται, εγώ ένιωθα τον αόρατο πόλεμο. Στον υπολογιστή, άσε...
    Ας μαθαίνει ο κόσμος, πριν με πεθάνουν, τουλάχιστον!
    Μόνο που δεν ξέρουν, που έχω πει, ΠΟΙΟΝ υποψιάζομαι πίσω απ' όλα αυτά.
    Αν είμαι καλά, θα σας πω ότι πρέπει κι όσα ποτέ δεν μπόρεσα να πω.
    Κυκλοφορώ με κεράκια, πριν καν γίνει πόλεμος ορατός και δεν με καταλαβαίνουν, ούτε οι άνθρωποί μου.
    Να είστε Καλά! Αποδείξεις ψάχνω, μια ΖΩΗ, προσπαθώ να σώσω κόσμο, αλλά... δεν στέριωσα ποτέ φίλους, μόνο πόλεμο. Στοπ, πριν πέσω.
    Εμφάνιση λιγότερων

    ΑπάντησηΔιαγραφή